شرکت در نمایشگاه ها

  • یکی از اثربخش ترین فعالیت های بازاریابی صادراتی حضور مستمر و پایدار محصولات و شرکت ها در کشورهای مقصد بازار صادراتی می باشد که پایگاه های صادراتی می تواند به این امر جامه عمل بپوشاند.
  • پایگاه های صادراتی محصولات ایرانی در کشور های مختلف می تواند کمک بسیار زیادی به فروش موفق شرکت ها با قدرت چانه زنی بیشتر نماید.
  • گروه دانش بنیان کالا تا کنون دو نمایشگاه یا پایگاه دائمی محصولات ایرانی را در کشور های قرقیزستان و گرجستان برپا نموده است.

هدف از شرکت در نمایشگاه ها:

  • با شرکت در این نمایشگاه ها کلیه محصولات شما به صورت کلی به نمایش در خواهد آمد و معرفی محصول شما با سرعت بیشتری انجام خواهد شد
  • توصیحات بیشتر…

fa_IRفارسی
en_USEnglish ru_RUРусский fa_IRفارسی