درباره ما

شرکت مدیریت صادرات

کارگزار مدیریت صادرات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه مطلب

بازاریابی و توسعه بازار محصولات ایرانی

10 سال سابقه بازاریابی و توسعه بازار محصولات ایرانی در داخل و خارج از کشور ادامه مطلب

شرکای تجاری

دارای شرکای تجاری در بیش از 10 کشور جهان ادامه مطلب

سبد های تخصصی فروش

بازاریابی در قالب سبدهای تخصصی کالا ادامه مطلب

مهارت ما

ایجاد پایگاه های صادراتی در کشورهای مختلف %
ایجاد سبدهای تخصصی محصولات فناورانه %
تامین محصولات فناورانه در حوزه ساختمان %
تامین محصولات فناورانه در حوزه کشاورزی %
تامین محصولات فناورانه در حوزه مواد پیشرفته %
تامین محصولات غذایی ایرانی برای شرکای خارجی %
مدیریت صادرات شرکتهای فناورانه %

خدمات دانش بنیان کالا

گروه دانش بنیان کالا در حوزه بازاریابی و تجاری سازی محصولات فناورانه، استخراج و رفع نیازهای صنعت و ارائه خدمات مشاوره ای به شرکت ها و سازمان‌ها مشتمل بر واحدهای زیر می باشد

  • دپارتمان بازاریابی و فروش
  • دپارتمان مشاوره
  • دپارتمان توسعه بازار مبتنی بر فناوری
ادامه مطلب

سرویس های ما

    • در این خدمت گروه طبق قراردادی که با مجموعه ای از شرکتهای تولید کننده منعقد می نماید در قالب یک غرفه مشترک در یک نمایشگاه تخصصی، زیر ساختهای اولیه را آماده می نماید تا شرکتها حضور یابند و به ارائه و بازاریابی محصولاتشان بپردازند.
    • همچنین گروه میتواند به عنوان نماینده شرکت در نمایشگاه مورد نظر بازاریابی و ارائه محصولات را بر عهده بگیرد.

  • در این خدمت گروه دانش بنیان کالا طبق یک قرارداد دقیق و مرحله ای به توانمندسازی صادراتی شرکت متقاضی پرداخته و در نهایت دپارتمان صادراتی در شرکت ایجاد نموده و در فروش و خدمات پس از فروش شرکت مشارکت می نماید.

    از آنجائیکه گروه قرارداد محکم و قابل اتکاء با شرکت خدمات گیرنده امضاء می نماید، در هر زمان از کار میتوانند از طریق آن قرارداد و ارائه مستندات لازم ضمن فسخ قرارداد، از ادامه همکاری انصراف دهند.

    همچنین  در این فرآیند گروه دانش بنیان کالا فقط اقدام به دریافت هزینه های خود می نماید و درآمد اصلی گروه از محل فروش کالای متقاضی می باشد.

  • هدف از برگزاری نشستهای تخصصی B 2 B هرآنچه که بتواند امورات خرید و فروش را سرعت و سهولت بیشتری ببخشد از قبیل شرکا و خدمات مرتبط با تجارت همچون تأمین کنندگان، خریداران، حمل و نقل ، پشتیبانی، سرویس‌های بازرسی، کاربری‌های نرم‌افزار و غیره را امکان پذیر می کند .
    در این نشستها شرکتها با مشتریان و خریداران خود به صورت چهره به چهره بروی جزئی ترین موضوعات مذاکره می نمایند تا بتوانند بازاریابی خود را به بهترین نحو ممکن پیش ببرند.

ru_RUРусский
fa_IRفارسی en_USEnglish ru_RUРусский